×

Historie hledání

Doporučený postup při převzetí zboží od přepravní služby

Při dovozu zboží si prosím zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží. V případě poškození obalu zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě doručení poškozené zásilky spotřebitel není povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili  nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. 

Obratem informujte o problému dopravce, který Vám zboží přivezl

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce
  • PPL: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce
  • 123Kurýr: oznamte tuto skutečnost telefonicky (779 998 321) nebo mailem (info@123kuryr.cz)

Pošlete nám podklady pro vyřízení reklamace

  • Kopii o zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystavem přepravcem
  • Fotodokumentace celého balíku (štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)

Naši dodavatelé