Historie hledání
A.B.S. uložení, řídicí mechanismus 270127 Ean: 8717109333435
Délka (v mm): 20 mm
Hmotnost [kg]: 0,09 kg
vnitřní průměr [mm]: 16,2 mm
Vnější průměr [mm]: 45,8 mm
Konkurence
- 3RG: 50313
- AKRON-MALÒ: 19283
- ALANKO: 10342102
- AUTOMEGA: 110018510
- BGA: BU9872
- BIRTH: 4347
- BORG & BECK: BSK5920
- CAUTEX: 080065
- CORTECO: 49397770
- CORTECO: 49398028
- DELPHI: TD166W
- FEBI BILSTEIN: 06170
- FIRST LINE: FSK5920
- FRAP: FSB1998
- GSP: 511377
- HUTCHINSON: 563491
- JP GROUP: 1540200600
- KRAFT AUTOMOTIVE: 4232000
- LYNXauto: C8227
- MAPCO: 33611
- Metalcaucho: 00734
- MONROE: L16808
- NK: 5102506
- OCAP: 0900653
- OCAP: 1215043
- ORIGINAL IMPERIUM: 30179
- QUINTON HAZELL: QSK214S
- RUVILLE: 985201
- SASIC: 9001597
- SIDEM: 801603
- TEDGUM: 00220424
- TRW: JBU166
- VEMA: 16462
- VEMA: 16830
Referenční
- APEC braking: AST8200
- BOGE: 87254A
- FAG: 829004010
- FEBI BILSTEIN: 06170INH1ST
- FLENNOR: FL499J
- FORD: 1637183
- FORD: 1652910
- FORD: 5021661
- FORD: 6107025
- FORTUNE LINE: FZ9500
- KAWE: 850016808
- LEMFÖRDER: 11663
- LEMFÖRDER: 1166301
- MAPCO: 33611inh1st
- METALCAUCHO: T400734
- MEYLE: 7145020001
- MOOG: FDSB1130
- MOOG: FDSB1185
- MOOG: FDSB2528
- NAPA: NST8200
- OPTIMAL: G5023
- OPTIMAL: G9500
- PEX: 1210046
- RIW OTOMOTIV: FO11031
- RTS: 01700021
- SIDEM: 3388CAKIT
- SIDEM: 3388CAKITINH2
- SKF: VKDS334026
- SPIDAN: 410408
- SPIDAN: 44523
- STELLOX: 7531942SX
- SWAG: 50600006
- TALOSA: 5705811
- TALOSA: 5708446
- TEKNOROT: SB84
- TOPRAN: 301408
- TRISCAN: 850016808